دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الکترومکانيکي هستند که با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي که کارکرد دستگاه CNC را درک کنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد که مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده کرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه کاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي کنترل عددي کامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي کاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي کنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يک دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي کند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متکي به يک فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند که به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار کاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي کم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينکاري به طور کل روشي است براي تبديل يک قطعه از مواد ساده مانند پلاستيک و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند کنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به کمک رايانه (CAM) يا طراحي با کمک رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متکي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي کند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي کنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودکار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي که مواد (مانند پلي پروپيلن) کاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينکاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترک يا سلول هايي تبديل مي کنند که دستگاه مي تواند از آنها بيرون بکشد. ماشين هاي اوليه در يک يا دو محور حرکت مي کنند در حالي که ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يک يا چند محور حرکت مي کنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودکار هستند و به شما اين امکان را مي دهند موادي را که قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف کنيد. با اين کار نيازي به زير و رو کردن نمونه اوليه توسط کارگران نيست و به شما اين امکان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي کاملاً خودکار به طور کلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امکان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها که مي توانيد در وبسايت رادوکس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري کنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره کرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيک ها، چوب، شيشه، فوم و کامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينکاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا کاربرد دارد. در حالي که فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يکسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوکس با بهره گيري از تجارب و تخصص کارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت کرد. اين شرکت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيک توانست خط هاي توليدي خود را آغاز کند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن کيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شرکت رادوکس و گروه کاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوکس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي کند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوکس است که با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوکس و با همکاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC کنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت کنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شکوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شرکت رادوکس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانکي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس کرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز کسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسکوني (ارزش کارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شرکت رادوکس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانکي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : خرید,دستگاه,برش,CNC,به,صورت,اقساطی, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 6:56

آژانس ديجيتال مارکتينگ چيست؟

بر اساس گزارشي، ?? درصد مديران عامل به بازارياب‌ها اعتماد ندارند، چرا که معتقدند آن‌ها بر درصد سود نسبت به سرمايه گذاري اوليه? تمرکز نمي‌کنند. در واقع يک مديرعامل انتظار وجود نتايج قابل اندازه گيري، يعني فروش و درآمد، را از تيم بازاريابي اش دارد. اما بسياري از مديران عامل بر اين باورند که بازارياب‌ها بيشتر از حد لازم بر نتايج غير قابل ملموس مانند ميزان تحت تأثير قرار دهي افراد از طريق شبکه‌هاي اجتماعي توجه دارند. برخي از کمپاني‌ها به استخدام يک آژانس ديجيتال مارکتينگ اقدام مي‌کنند.

آژانس ديجيتال مارکتينگ با آژانس‌هاي بازاريابي سنتي از اين نظر که بر نتايج بازاريابي در دنياي ديجيتال تمرکز دارد متفاوت است. در حقيقت نتايج قابل اندازه گيري و درصد سود نسبت به سرمايه گذاري اوليه فاکتورهاي اصلي مورد توجه آژانس ديجيتال مارکتينگ است.

يک آژانس ديجيتال مارکتينگ کارآمد به هيچ وجه بدون هدف گيري شليک نمي‌کند. در آژانس‌هاي ديجيتال مارکتينگ تيمي از مشاوران، خلاقان و توسعه دهندگان بر مجموعه اي از استراتژي‌ها به منظور کسب قابل قبول‌ترين نتايج کار مي‌کنند. آژانس ديجيتال مارکتينگ همانند موتور توسعه دهنده‌ي برند و توليد کننده‌ي مشتري است.

آژانس ديجيتال مارکتينگ

همانطور که ذکر شد آژانس ديجيتال مارکتينگ بر سود کمپين بازاريابي و رشد درآمد شما از طريق طيف گسترده اي از خدمات و البته تخصص توجه دارد:

  • تخصص در بهينه سازي وب‌سايت که به رتبه‌ي شما در صفحه‌ي نتايج جستجو کمک مي‌کند.
  • تخصص در کسب ترافيک پرداختني به شما کمک مي‌کند تا پول خود را براي موارد ناکارآمد هدر ندهيد.
  • ابزارهاي هدف گيري بازار به منظور متقاعد کردن مشتريان به خريد از شما، حتي زماني که به جستجوي محصولات و يا خدمات شما نپرداخته باشند.
  • تخصص در تبليغات در شبکه‌هاي اجتماعي.

براي مثال، اگرچه تبليغات کليکي مي‌تواند به کسب و کار شما در دستيابي به خريداران بالقوه کمک کند، تبليغات فيسبوک به مراتب قدرتمندتر هستند. با ترکيب دو امکان دستيابي به مشتريان و اطلاعات هدف گذاري شده، اين نوع از تبليغات براي شما اين امکان را فراهم خواهد کرد که به مشتريان دست يابيد قبل از اينکه آن‌ها حتي به خريد کردن از شما فکر کرده باشند.

منبع : آژانس ديجيتال مارکتينگ اسپاد

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : آژانس,دیجیتال,مارکتینگ,چیست؟, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 252 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:27

رگلاژ پنجره دوجداره زير نظر اساتيد مجرب در گروه برديا پنجره

خريد و استفاده از پنجره دوجداره

استفاده و خريد پنجره دوجداره اين روزها بسيار مرسوم مي باشد. عمده ترين مسائلي که سبب مي شود تا مردم رو به خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره در منزل مسکوني خويش آورند؛ وجود مزايا و ويژگي هاي قابل توجهي بسيار زيادي از جمله عايق بندي اين نوع از پنجره ها و زيبايي ظاهري آن هاست که شما مي توانيد با خريد پنجره دوجداره از اين مزيت ها نهايت بهره را ببريد.

در منازلي که پنجره دوجداره استفاده مي شود؛ ساکنان موجود در آن نسبت به ساير منازل ديگر مي توانند از تمامي مزيت هاي شايان ذکر پنجره هاي دوجداره نهايت بهره را ببرند. به همين جهت است که سيل عظيمي از مردم اين روزها رو به سمت تعويض پنجره قديمي با دوجداره آورده اند تا بدين ترتيب بتوانند با خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره اين گونه از پنجره ها را به عنوان جايگزيني براي پنجره هاي قديمي خود کرده و براي هميشه از شر پنجره هاي قديمي، خود و خانواده خويش را خلاصي بخشند.

اما در هر صورت بايد اين نکته را نيز در نظر داشت که رگلاژ پنجره دوجداره نيز يکي از مشکلات و عيب هايي به شمار مي رود که ممکن است در پنجره هاي دوجداره رخ دهد که توجه به اين مسئله نيز بسيار حائز اهميت است و پيش از خريد و استفاده از اين نوع پنجره ها بايستي به اين نکته نيز توجه داشت.

 

رگلاژ پنجره دوجداره

 

رگلاژ پنجره دوجداره چيست و چه مشکلاتي را ممکن است در پي داشته باشد؟

رگلاژ پنجره دوجداره به اين معنا و مفهوم است که  ممکن است بر حسب اتفاق و سهل انگاري نصاب و يا بر حسب حوادث مختلف در طول دوره استفاده به يکباره با اين مشکل مواجه شويد که گيري به هنگام باز و بسته کردن در پنجره ها رخ دهد و شما را با اين مشکل مواجه سازد که نتوانيد به خوبي روزهاي نخست در پنجره خود را باز و بسته کنيد و اين مشکل ممکن است شما را تا يک مدتي آزار دهد. به همين جهت است که بهتر است به هنگام مواجه شدن با چنين مشکلي با يک تعميرکار خوب و کارکشته در تماس باشيد.

تعميرکاران گروه برديا پنجره در تهران در اين راستا توانسته اند به قدري مهارت و توانايي را کسب کنند که به راحتي بتوانند از پس هر گونه مشکلي بربيايند و حتي در صورت نصب پنجره هاي دوجداره با در نظر گرفتن رگلاژ پنجره دوجداره به خوبي پنجره ها را دقيق در قالب خود قرار مي دهند که کوچکترين مشکلي براي شما صورت نگيرد و در صورت بروز هر گونه اتفاقي آن ها مي توانند با توجه به مهارت و توانايي و حمل کردن کوله باري از تجربه و تخصص در زمينه تعمير پنجره دوجداره و رگلاژ پنجره دوجداره مي توانند مشکلات و معايب موجود در اين پنجره ها را برطرف کرده تا شما بتوانيد با آرامش خيال به کار خويش ادامه دهيد.

آشنايي بيشتر با گروه برديا پنجره

گروه برديا پنجره به عنوان يکي از گروه هاي تخصصي و کارآمد در زمينه توليد و نصب و نيز تعمير پنجره هاي دوجداره مي باشد که شما مي توانيد تمامي خدمات ارائه شده خود را در اين زمينه با اطمينان خاطر تمام به اين گروه بسپاريد.

براي ارتباط گيري با اين گروه تخصصي مي توانيد به صورت حضوري به آدرس: تهران، خيابان سبحاني (16 متري اميري)، کوچه رحيمي، پلاک 50 و يا آدرس کارخانه توليدي اتوبان تندگويان، اتوبان هاشمي، قلعه حاج موسي پلاک 203 و يا با شماره تلفن: 02128421512 تماس حاصل نماييد و حتي به صورت غير حضوري نيز مي توانيد درخواست خود را با مسئولين فروش در وب سايت www.upvcrepair.com در ميان بگذاريد تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي شده و بهترين خدمات را به شما ارائه سازند.

پس در هر شرايطي در صورتي که نياز به خريد و يا تعويض و تعمير پنجره هاي دوجداره داشتيد؛ مي توانيد با اين گروه تخصصي، سفارش يا مشکل خويش را در ميان بگذاريد و از ارائه خدمات با کيفيت و درجه يک آن ها اطمينان حاصل نماييد.

 

 تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

 تعويض پنجره قديمي با دوجداره؛ به عنوان راهکاري مطمئن

اگر به دنبال راهکاري مطمئن و مثمر به ثمر در منزل خويش هستيد و مي خواهيد آرامش را به منزل خويش آوريد تا هيچ گونه سر و صداي زيادي، آرامش شما را مشوش نسازد؛ مي توانيد از همين امروز به فکر تعويض پنجره آهني با دوجداره باشيد. چرا که فکر تعويض پنجره هاي دوجداره با دوجداره امروزه ذهن خيلي از افراد را به خود مشغول ساخته است.

اما در عين حال مي بايست به مسئله رگلاژ پنجره دوجداره نيز توجه شود که شما در صورت تعويض پنجره هاي قديمي و آلومينيومي خود ممکن است بعد از يک مدتي با اين مسئله مواجه شويد. پس در صورت مواجه شدن با اين مسئله و معضل، بهتر است هر چه زودتر مراتب را به يک تعميرکار مجرب و کارکشته اي سپرد تا با بهره گيري از تجربه و تخصص بالايي که آن ها دارند؛ بتوانند خيلي زود مشکل رگلاژ پنجره دوجداره خانه هاي شما را برطرف نموده تا بدين ترتيب شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي دوجداره در منزل خويش نهايت بهره را ببريد.

بنابراين در صورت که قصد تعويض و استفاده از پنجره هاي دوجداره در منزل خويش داريد؛ مي توانيد با در نظر داشتن رگلاژ پنجره دوجداره و مشکلات احتمالي آن ها در کنار تمامي مزيت ها و ويژگي هايي که پنجره دوجداره دارند؛ هر يک از مدل هاي آن ها را خريداري نموده و براي منزل خويش يا اداره و مکان هاي ديگر آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

بسياري از افراد هستند که پيش از خريد پنجره هاي دوجداره به فکر قيمت آن ها هستند. به اين ترتيب قيمت پنجره دوجداره وين تک براي آن ها از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد. بنابراين در صورتي که شما هم قصد خريد پنجره دوجداره داريد و مي خواهيد اين نوع از پنجره ها را در گروه توليدي وين تک يا ويستابست و هافمن خريداري کنيد؛ بايستي با در نظر گرفتن قيمت پنجره دوجداره وين تک با ساير شرکت هاي ديگر در اين زمينه و کيفيت و مواد اوليه اي که در آن ها به کار گرفته شده است.

در نهايت بهترين انتخاب پيش رو را در پيش گرفته و مدل مورد پسند و علاقه خود را خريداري کنيد تا بتوانيد به خوبي از وجود قابليت هاي آنان در منزل خويش بهره ببريد. ضمن اينکه اين شما مي توانيد با قيمت هاي مقرون به صرفه و ايده آل هر يک از پنجره هاي دوجداره را در وب سايت www.upvcrepair.com خريداري کنيد که خريد در گروه توليدي برديا پنجره براي شما مزاياي بسيار زيادي دارد.

بنابراين بهتر است در صورت خريد پنجره هاي دوجداره در انواع و اقسام مختلف خود را در اين وب سايت اينترنتي زير نظر مسئولين فروش اين وب سايت هم به صورت غير حضوري و هم به صورت حضوري خريداري کنيد که با قيمت هاي به صرفه تر اين پنجره ها را خريداري نموده و کليه مراحل نصب آن ها را نيز به دستان توانمند آن ها بسپاريد و حتي در صورت تعمير پنجره هاي دوجداره مي توانيد با مسئولين اين وب سايت اينترنتي از طريق راه هاي ارتباطي مختلف در تماس بوده تا بهترين انتخاب پيش رو را در اختيار داشته باشيد.

 

تعمير پنجره هاي دوجداره

 

تعمير پنجره هاي دوجداره

يکي از مسائلي که در خصوص تعمير پنجره هاي دوجداره مطرح مي باشد؛ رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد که مي توان به ضرس قاطع اذعان داشت که رگلاژ پنجره دوجداره يکي از مشکلات شايع در اين نوع از پنجره ها علي رغم تمامي مزيت ها و ويژگي هاي شايان توجه آن ها مي باشد که شما مي توانيد در صورت مواجه شدن با رگلاژ پنجره دوجداره يا همان گير موجود به هنگام باز و بسته کردن اين نوع از پنجره ها، مراتب را به يک تعميرکار مجرب و کارکشته اي بسپاريد که توانايي لازم را در خصوص رگلاژ پنجره دوجداره و تعمير پنجره دوجداره يو پي وي سي دارند و مي توانند اين مشکل را براي شما برطرف نمايند.

گروه توليدي برديا پنجره با داشتن کادري مجرب و کارآزموده در اين راستا در طول ساليان مختلف توانسته است در جهت رفع رگلاژ پنجره دوجداره گام هاي مثبت و رو به جلويي بردارد تا بدين ترتيب شما بتوانيد در صورت مواجه شدن با مشکلات عديده اي که ممکن است در هر يک از پنجره ها از جمله رگلاژ پنجره دوجداره صورت بخشيده خيلي زود مشکل به وجود آمده رفع گرديده و شما بتوانيد به راحتي پنجره هاي دوجداره خود را باز و بسته کنيد و با هيچ گونه گيري در اين مواقع رو به رو نشويد.

در صورت رفع گير يا رگلاژ پنجره دوجداره تقريبا مي توان گفت بيش از آن که ذهن شما معطوف به معايب پنجره هاي دوجداره باشد؛ بيشتر شما مي توانيد از مزاياي اين گونه از پنجره ها بهره مند شويد. در خصوص مزاياي پنجره هاي دوجداره نيز بحث شد. امروزه بر کمتر کسي مزايا و ويژگي هاي منحصر به فرد پنجره هاي دوجداره پوشيده و پنهان است و همه به ضرس قاطع مي دانند که در صورت رفع مشکل رگلاژ پنجره دوجداره مي توان اين نوع از پنجره ها را به عنوان بهترين پنجره ها براي منزل و سرکار خويش به کار بست.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : رگلاژ,پنجره,دوجداره,زیر,نظر,اساتید,مجرب,در,گروه,بردیا,پنجره, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 277 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:26

قشم چت ,چت,چت روم

چت روم چيست ؟

f430744_.png

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

قشم چت کجاست ؟  

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : قشم,چت,چت,چت,روم, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:24

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان :

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد که چه گردويي ميتواند براي کاشتن مناسب باشد ؟ بايد به اين سوال از چند منظر نگاه کرد و هرگز نبايد نسبت به کاشت نهال گردو عجله کرد زيرا اين نهال بسيار حساس به اب و هوا و دما مي باشد .نکته اي که قبل از خريد نهال گردو مهم ميشود اين است که بدانيد بايد نهال را متناسب با شرايط جوي خود بکاريد .

 انواع ارقام درختان را موجود دارند اما اينکه چه رقمي را انتخاب نماييد بسيار مهم است ،Amazonبراي مثال در وب سايت

زيرا اغلب مردم بدون تحقيق خريد نهال خود را انجام مي دهد اما بهتر است قبل از اقدام به پرورش درخت گردو به تمام مباحث مهم ان بپردازيم .لطفا همراه ما باشيد تا 3 رقم نهال گردوي مناسب را خدمت شما معرفي نماييم :

نهال گردوي چندلر همان گردوي آمريکايي پر فروش :

اين گردوي چندلر ابتدا در کشور امريکا توليد شده است که از فروش بسيار زيادي هم برخوردار است. نهال گردو چندلر يکي از مرغوب ترين و شناخته شده ترين نژاد هاي پيوندي در جهان است که از تلاقي نهال گردو پدرو به دست آمده است به همين دليل به لحاظ ويژگي شبيه به رقم پدرو ميباشد. گردو چندلر يکي از نژاد هاي ديرگل مي باشد که کاشت آن در مناطق سردسير عملکرد مطلوبي خواهد داشت،اين رقم به دليل پيوندي بودن خود بارور نيست و نياز به گرده زا دارد که مي توانيد در زمان کاشت نهال گردو چندلر به ازاي چند اصله نهالي که کاشته مي شود يک درخت براي گرده افشاني در نظر بگيريد چنين اقدامي کيفيت باروري باغ شما را تضمين مي کند،لازم به ذکر است که براي اين رقم معمولا نژاد فرانکت مناسب است. يکي از نکاتي که حتما لازم است باغداران قبل از خريد به آن توجه ويژه داشته باشند ميزان تحمل سرما و خشکي نهال است،زيرا اين ميزان در نژاد هاي مختلف با يکديگر فرق مي کند و باغداران بايد قبل از خريد نهال گردو اطلاعات مفيدي در خصوص هر نژاد و ميزان سازگاري آن با شرايط اقليمي منطقه کسب کنند سپس اقدام به خريد کنند.شايد جالب باشد اگر بدانيد اين گردو چيزي در حدود 200 تا 280 کيلو در سال ميتواند هر يک درخت بالغ ان باردهي داشته باشد .

8t6r_b3.jpg

نهال گردوي فرنور همان نهال گردوي مورد علاقه ي اروپاييان :

اين رقم نهال گردو در ابتدا در کشور فرانسه توليد و کاشته شده است .جالب است بدانيد اين رقم بسيار نهالي مقاوم به انواع بيماري ها و افات مي باشد . مغز نهال گردو فرنور به لحاظ ظاهري گرد بوده و داراي پوست کاغذي مي باشد که به راحتي قابل جدا شدن است. رنگ مغز گردو فرنور بسيار روشن و کيفيت بسيار خوبي دارد. از ويژگي هاي بارز اين نوع نهال همانطور که اشاره شد مقاومت بسيار خوب آن در مقابل سرماي بهاره مي باشد به همين دليل کاشت آن در مناطق سردسير گزينه بسيار مناسبي مي باشد. نهال گردو فرنور از جديدترين ارقام تجاري در دنياست که اواخر فروردين زمان گلدهي آن مي باشد. گردوي فرنور در مناطق سردسير عملکرد بسيار خوبي خواهد داشت زيرا شاتون هاي گردو فرنور در اثر سرما از بين نمي رود.

گردو فرنور از ارقام ديرگل به شمار مي آيد. از ديگر ويژگي هاي اين نژاد مقاومت به کرم سيب و بيماري بلايت که از بيماري هاي رايج در بين درختان گردو است مي باشد. عمر مفيد درخت گردو فرنور 100 سال است و مي توان آن را در دسته ارقام اقتصادي قرار داد که بازار تجاري خوبي دارد. نهال گردو فرنور نسبت به ديگر انواع دير برگ ده مي باشد اما بازدهي زود هنگامي دارد،مغز گردو تقريبا درشت بوده و کيفيت عالي دارد. به لحاظ گستردگي شاخ و برگ نيز اين رقم در حد متوسط مي باشد. گردو فرنور همانطور که اشاره شد از ارقام جديد فرانسوي مي باشد که به دليل کيفيت بسيار خوبي که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. شايد يکي از دلايلي که باغداران نسبت به کاشت نهال گردو فرنور اهتمام مي ورزند پوست کاغذي و تجاري بودن اين رقم مي باشد.

گردوي خوشه اي گردوي مورد علاقه ي باغداران :

گردوي خوشه اي يکي از انواع نهال گردويي مي باشد که به صورت فله اي رشد مي کند . درخت گردو خوشه اي در اصل بومي آمريکا مي باشد اما امروزه ما شاهديم در ايران و ديگر کشور ها نيز پرورش داده مي شود و از درختان با ارزش به حساب مي آيد نهال گردو خوشه اي داراي نژاد هاي مختلفي مي باشد که هر کدام عملکرد و ويژگي خاص خود را دارند. برخي را به عنوان مرغوب ترين نژاد معرفي مي کنند که افراد مي توانند براي کاشت انتخاب کنند.

 نژاد نهال گردو خوشه اي : نژاد نهال گردو خوشه اي را مي توان بر اساس شرايط اقليمي انتخاب کرد،مانند تحمل و سازگاري با کم آبي و خشکي يا پر آبي و مناطق مرطوب،که  توجه به چنين نکاتي باعث مي شود بازدهي و بار ميوه شما مطلوب و مناسب باشد. يکي از نژاد هاي گردو،درخت گردو خوشه اي مي باشد،دليل نام گذاري آن اين است که هر شاخه 5 تا 25 عدد گردو به صورت خوشه اي دارد. اين نوع گردو دير گل اما زود بازده بوده به همين دليل براي مناطق سردسير نيز مناسب است. از نظر اندازه نسبت به ديگر گردو ها کوچکتر است. گردو خوشه اي فرانسوي بسيار پر مغز بوده و چربي آن بيشتر از ديگر گردو ها مي باشد. درخت گردو خوشه اي عملکرد بالايي دارد و شاخ و برگ آن نيز گسترده مي باشد،تنه کوتاهي دارد و به لحاظ باردهي نسبتا پر بار است به همين منظور عمر اقتصادي اين گردو نيز مانند ديگر انواع اقتصادي،پر بازده و تجاري مي باشد .

خب به پايان اين مقاله رسيديم .در اين مقاله قصد داشتيم به برسي کامل سه نوع گردوي مورد علاقه ي اغلب کشاورزان به پردازيم ، اميدواريم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و در انتخاب درخت گردو بهترين ها را در نظر داشته باشيد .

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : معرفی,3,نهال,گردوی,پر,طرفدار,در,بازار,جهان, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 284 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:38

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 334 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:01

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده کنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه کسب و کار)

g5m9_z6.jpg

پيام هاي متني يک راه عالي براي ارتباط با مشتريان فعلي شما هستند.

تصور کنيد براي يادآوري قرار ملاقات ها، به جاي اينکه بخواهيد با مشتريان تماس حاصل کنيد، بتوانيد اين امر مهم را به يک سامانه ارسال خودکار پيامک بسپاريد.

اين کار باعث ميشود تا مخاطب شما احساس کند که به حريم خصوصي او احترام گذاشته ايد.

بعد از دريافت پيامک، مخاطب احساس ميکند که، ارسال کننده به من اين فرصت را داده تا در زمان مناسب پيامش را بخوانم، و همين امر باعث ايجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد.

پيام هاي متني اتوماتيک چيست؟

پيام هاي متني خودکار،  پيام هايي هستند که در پنل ارسال sms ايجاد شده و با مشخص کردن زمام خاص براي ارسال آماده ميشوند.

ارسال قرار ملاقات، اطلاع مشتريان در مورد تحويل محصول، اطلاع از تخفيفات، اطلاع از وجود محصولات جديد، اطلاع رساني در مورد قرعه کشي و … از طريق پنل اس ام اس، قابل اجرا مي باشد.

مي توانيد پيام هاي متني را، بدون نياز به اينکه تا رسيدن زمان مناسب براي ارسال  منتظر بمانيد، از داشبورد سامانه پيامک ارسال کنيد. .

همه ي اين موارد قطعا با سامانه ارسال sms امکان پذير است. با اين قابليت، مي توانيد همه متون مهم را در تقويم خود يک بار براي هميشه ايجاد کنيد.

تبريکات، تسليت، اخطاريه و اقساط و نوبت دهي از انواع قابليت هاي اين نوع ارسال ميباشد.

پيام هاي دقيقه آخر:

در بعضي از موقعيت ها لازم است که يک مساله مهم و حياتي، در آخرين لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتريان برسد.

استفاده از ابزارهايي مثل ايميل و … در اين موقعيت ها کارامد نيست، پس بايد به راه حل بهتري فکر کرد.

سامانه ارسال sms بهترين راه حل در اين موارد ميباشد. سرعت بالاي ارسال، در دسترس بودن گوشي موبايل و درصد بالاي احتمال ديده شدن پيامک دلايلي است که باعث ميشود بهترين جايگزين باشد.

هرگز ارسال يک يادآوري مهم را فراموش نکنيد!!!

يکي از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال sms، زمان بندي کردن ارسال ها براي ارسال در مناسب ترين زمان مي باشد.

اين نوع ارسال، اين امکان را به شما خواهد داد که بتوانيد اس ام اس هاي خود را، در تاريخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ي چند روز، چند ماه و حتي چند سال آينده تنظيم نماييد.

براي مثال ميتوانيد تاريخ تولد مشتريان خود را ثبت کنيد، سپس تنظيمات ارسال سالانه را انجام دهيد تا هر سال يک پيام تبريک تولد، براي مشتريان ارسال شود.

اين پيامک ها به صورت خودکار از طرف پنل پيامک، ارسال مي شود و نياز به دسترسي شما در زمان ارسال sms  نيست.

با کمک سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندي پيام هاي متني شما به دقت انجام شده و در زمان مناسب ارسال مي شود.

تاريخ هاي مهم را فراموش نکنيد !

ارسال sms از طريق پنل پيامکي براي افراد و سازمان هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.

افراد عادي مي توانند براي يادآوري يک قرار ملاقات دوستانه يا تبريک تولد از سامانه ارسال و دريافت پيامک استفاده کنند، اما سازمان هاي دولتي و خصوصي براي يادآوري جلسات، پرداخت حق بيمه، سر رسيد چک و يا تبريک تولد به همکاران، ارسال پيشنهادات و… از پنل پيامک استفاده مي کنند.

ارسال زمان بندي شده در کمپين هاي بازاريابي  چه مزيتي دارد؟

در کمپين هاي بازاريابي ، ممکن است نياز باشد حجم تبليغات پيامکي در روز هاي مختلف متغير باشد، براي مثال نياز است که دريک روز 1000 پيامک و در روز بعد 3 يا 4 برابر اين ميزان، پيامک  ارسال شود.

در پنل پيامک ميتوانيد به راحتي اين موضوع را برنامه ريزي کنيد و براي هر روز ميزان مشخصي از ارسال را مشخص کنيد.

براي استفاده از يک پنل پيامکي حرفه اي، ابتدا ميبايست يک سامانه مورد اطمينان و حرفه اي را انتخاب کنيد.

پشتيباني سريع و 24 ساعته، ارائه گزارشات ارسال دقيق و  پاسخگويي سريع توسط افراد متخصص، از مهمترين مشخصه هاي يک سامانه اس ام اس مناسب ميباشد.

براي مطالعه مطالب بيشتر در اين زمينه به سايت https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,ارسال,sms,زمان,بندی,شده,برای,بهبود,ارتباط,با,مخاطبان,استفاده,کنیم؟,(زمان,بندی,ارسال,sms,های,تبلیغاتی,و,تأثیر,آن,در,توسعه,کسب,و,کار), نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 373 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:15

خبرنامه